Politika jakosti
Vedení Institutu civilizačních chorob Praha považuje dodržování kvality svých služeb nejen za podstatnou část svých podnikatelských aktivit, ale také za otázku postoje k základním obecným hodnotám.
Uvědomuje si, že jen trvalé uspokojování potřeb našich pacientů a dalších zákazníků službami na vysoké profesionální a odborné úrovni je základem úspěchu v soutěži s konkurencí a rozhodujícím faktorem pro dosažení trvalé prosperity firmy.
Víme, že předpokladem k dosažení těchto cílů je nutná dobrá strategie, kvalifikovaní a ochotní pracovníci a jejich kvalitně vykonávaná práce, pracovní a prostorové kapacity s dobrým technickým vybavením a dobrá kvalita všech procesů .
Tyto postoje umožňují vedení Institutu civilizačních chorob Praha vyhlásit následující Politiku jakosti, která zahrnuje tyto body:
- Zabezpečit vysokou kvalitu naší práce, tedy našich poskytovaných služeb, a to:
- kvalitním jednáním se všemi zainteresovanými stranami, zejména klienty
- kvalitním vedením dokumentace
- zaváděním standardních postupů
- zvyšováním kvalitfikace zaměstnanců pomocí odborných školení
- efektivním řešením daných úkolů
- vytvářením potřebných zdrojů ( vhodné technické zázemí)
- Vytvářet motivační prostředí pro naše zaměstnance tak, aby vnímali svou sounáležitost k Institutu civilizačních chorob
- Reagovat na změny, očekávání a potřeby našich klientů, dalších partnerů
i zaměstnanců .V souvislosti s tím aplikovat nové technologie a poznatky
- Dodržovat platné právní a jiné požadavky, vztahující se na společnost
- Vedení naší společnosti se zavazuje neustále zlepšovat efektivnost systému řízení jakosti, . informovat veřejnost, zainteresované strany a zaměstnance o politice jakosti a její realizaci
Duben 2009 MUDr. Markéta Hojerová.